Expedia: Ποιες υπηρεσίες δελεάζουν τους ταξιδιώτες για κράτηση

Μοιράσου το!!

Στις προσφορές και την εξυπηρέτηση των πελατών τους πρέπει να αφοσιωθούν περισσότερο οι πάροχοι ταξιδιωτικών υπηρεσιών, όπως προκύπτει από καταναλωτική έρευνα που πραγματοποίησε η Expedia Partner Solutions. Η έρευνα Global Traveler Expectations, η οποία διεξήχθη σε δείγμα 25.000 ταξιδιωτών, έδειξε οτι το 28% επιθυμεί μεγαλύτερη έμφαση στις προσφορές και το 26% στην εξυπηρέτηση πελατών.  Ακολουθή η προσφορά ταξιδιωτικών επιλογών προσαρμοσμένων στις ανάγκες τους (14%). Όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών, η έρευνα αποκάλυψε οτι η δυνατότητα επίλυσης προβλημάτων κατά τη διάρκεια του ταξιδιού είναι απόλυτη προτεραιότητα για τους ταξιδιώτες (36%) και ακολουθεί η ταχύτητα απάντησης στις ερωτήσεις τους (το ένα τρίτο
Διαβάστε περισσότεραΔιαβάστε περισσότερα

Επιστροφή στις κατηγορίες