Οι Αμερικανοί καταναλωτές χρησιμοποίησαν τα κινητά τηλέφωνά τους, τους φορητούς και επιτραπέζιους υπολογιστές τους και άλλες συσκευές για να ξοδέψουν σχεδόν 10,8 δισ. δολάρια σε διαδικτυακές αγορές στη Black Friday, σύμφωνα με απολογισμό από την εταιρεία Adobe Analytics.
Η Black Friday, που ακολουθεί την ημέρα των αμερικανικών Ευχαριστιών, σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη της εορταστικής αγοραστικής σεζόν για το λιανικό εμπόριο και ο ανταγωνισμός κορυφώνεται μεταξύ των καταστημάτων, προκειμένου να κερδίσουν κάθε πιθανό αγοραστή που αναζητά τις καλύτερες προσφορές.
Οι αυξημένες διαδικτυακές αγορές πιθανόν ευνοούν τους κολοσσούς του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως την Amazon.com και τη Walmart. Η τελευταία, που λειτουργεί 4.700 καταστήματα στις ΗΠΑ, επένδυσε πολύ στην κατ’ οίκον παράδοση για την εορταστική περίοδο προκειμένου να δώσει ώθηση στο ηλεκτρονικό της εμπόριο.
Οι διαδικτυακές δαπάνες στην Black Friday κατέγραψαν αύξηση 10,2%, ανέφερε η Adobe.
Τα εμπορεύματα με τις περισσότερες πωλήσεις στο διαδίκτυο περιλάμβαναν προϊόντα μακιγιάζ, περιποίησης προσώπου και μαλλιών, αλλά και ηχεία bluetooth και μηχανές εσπρέσο, επισήμανε η Adobe.
Οι διαδικτυακές πωλήσεις παιχνιδιών εκτοξεύτηκαν κατά 622% σε σύγκριση με τον μέσο όρο των καθημερινών πωλήσεων τον Οκτώβριο, ενώ οι πωλήσεις κοσμημάτων αυξήθηκαν κατά 561% και των οικιακών συσκευών κατέγραψαν αύξηση 476% σε σύγκριση με τον Οκτώβριο, πρόσθεσε.
Το 2023, οι Αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν 9,8 δισ. δολάρια διαδικτυακά την Black Friday και το 2022 ξόδεψαν 9,1 δισ. δολάρια.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ
Διαβάστε επίσης
Τράπεζες: Ambrosia Capital και NBG Securities ποντάρουν στις μετοχές τους και στις προοπτικές τους
Κώστας Νεμπής: «Θα οδηγήσουμε τον ΟΤΕ αλλά και τη χώρα μας στη θέση που τους αξίζει»
Ν. Ταχιάος: «Σήμερα είναι μέρα γιορτής, είναι μία αρχή για τη Θεσσαλονίκη, ένα εφαλτήριο για το μέλλον»
ανήκει στο