Ουρά από αρκετά νωρίς κατά την Black Friday, έξω από τα Target έκαναν θαυμαστές της Τέιλορ Σουίφτ και οι γονείς του για να αγοράσουν αντίτυπα του νέου της βιβλίου «Eras Tour» και του άλμπουμ βινυλίου.
Ελπίζοντας η Target να αντισταθεί σε μια μακρά περίοδο επιβράδυνσης των πωλήσεών της – με τους καταναλωτές να εμφανίζονται πιεσμένοι από τον πληθωρισμό και να οδηγούνται σε ανταγωνιστικά, οικονομικότερα μαγαζιά – συνεργάστηκε με την Τέιλορ Σουίφτ για να αξιοποιήσει τη δυναμική των θαυμαστών της που αναπτύχθηκε μετά τις συναυλίες της Eras Tour.
Τέιλορ Σουίφτ: Οι Swifties ξαναγράφουν την οικονομική επιστήμη
«Ψήφισαν» Τέιλορ Σουίφτ
Αρκετοί πελάτες σχημάτισαν ουρά έξω από τα καταστήματα Target ήδη από τις 5 π.μ. ώρα Ελλάδος σε παγωμένες θερμοκρασίες, με τους περισσότερους από αυτούς να βρίσκονται εκεί αποκλειστικά για να αγοράσουν προϊόντα της Σουίφτ.
Ανάμεσά τους ξεχώριζαν γονείς με έφηβες κόρες και νέοι στα τέλη της δεκαετίας των 20 τους χρόνων, που ήταν όρθιοι και ετοιμάζονταν να αγοράσουν το βιβλίο «Eras Tour» της Σουίφτ στην τιμή των 39,99 δολάρια σε κάποιο από τα 2.000 περίπου καταστήματα που διατηρεί η αμερικανική αλυσίδα Target.
Το κατάστημα λιανικής πώλησης διαθέτει επίσης μια έκδοση βινυλίου και CD του «The Tortured Poets Department»: The Anthology» για πρώτη φορά, η οποία περιέχει 35 κομμάτια, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων ακουστικών τραγουδιών μπόνους.
Η έκδοση βινυλίου πωλείται προς 59,99 δολάρια και τα CD προς 17,99 δολάρια, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Target – τιμές διόλου ευκαταφρόνητες, που ωστόσο δεν στάθηκαν εμπόδιο για να γίνουν ανάρπαστα τα προϊόντα.
🚨| Target employees are handing out coffees for the Swifties that are waiting in line to get The Eras Tour Book & The Anthology vinyls!
pic.twitter.com/7cn9hTGyuj
— Taylor Swift Updates (@TSUpdating) November 29, 2024
Μια ολόκληρη οικονομία και στη Black Friday
Η 34χρονη Σουίφτ έχει θέσει ορόσημα στη μουσική βιομηχανία και έχει ενισχύσει τις τοπικές οικονομίες με την περιοδεία The Eras Tour, με το τελευταίο σκέλος της συναυλίας να πραγματοποιείται αυτή τη στιγμή στον Καναδά, ένα φαινόμενο που ορισμένοι οικονομολόγοι έχουν ονομάσει «Swiftflation».
Η Σουίφτ είχε κυκλοφορήσει το τελευταίο της άλμπουμ «Tortured Poets» τον Μάιο κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου της Target, αυξάνοντας τις πωλήσεις της στην κατηγορία ψυχαγωγίας κατά υψηλό μονοψήφιο ποσοστό.
Στο X, πρώην γνωστό ως Twitter, οι χρήστες μοιράστηκαν εικόνες από μεγάλες ουρές για να αρπάξουν τα εμπορεύματα της Swift, ενώ κάποιοι σημείωσαν ότι σε μερικά καταστήματα Target τα ράφια για το βιβλίο «Eras Tour» ήταν σχεδόν άδεια και τα βινύλια των «Tortured Poets» είχαν τελειώσει από τις 9:30 π.μ.
Για να ενισχύσει τις πωλήσεις κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, η οποία είναι μικρότερη από ό,τι τα προηγούμενα χρόνια, καθώς μεσολαβούν μόνο 26 ημέρες μεταξύ της Ημέρας των Ευχαριστιών και των Χριστουγέννων, η Target θα προσφέρει τα είδη «Eras Tour» στην εφαρμογή και την ιστοσελίδα της από το Σάββατο.